Delfi introducerer lejekoncept til elektroniske hyldeforkanter
Delfi introducerer ”Breece as a service” - et helt nyt og banebrydende lejekoncept til elektroniske hyldeforkanter.
”Breece as a service” giver en større tryghed og fleksibilitet for den enkelte butik, da installation, support og forsikring er samlet i én komplet lejepakke med det nødvendige antal elektroniske hyldeforkanter og den tilhørende software. Det skriver Delfi Technologies i en pressemeddelelse.
Det betyder helt enkelt, at man som butik eller kæde, lejer de elelektroniske hyldeforkanter på måneds basis og samtidig får adgang til den nyeste teknologi samt support og garanti på al udstyret. Samtidig frigøres vækstpotentiale til andre formål, da kapital ikke bindes i udstyret. Herigennem bliver det lettere at påbegynde en optimering af butiksdriften.
- Vi har længe set et behov i markedet for en lejemodel, der inkluderer alt til driften af elektroniske hyldeforkanter. Det gælder både de elektroniske hyldeforkanter, softwaren, installation, support og forsikring, men samtidig uden nødvendigheden for at binde kapital i udstyret. Derfor har vi set nærmere på hvad behovene helt konkret er og ud fra det har vi sammensat en lejemodel, der giver den fleksibilitet og tryghed, som vi ser et behov for, fortæller Michael Jørgensen, Division Director, Delfi Technologies AS – Breece Division.